Sådan forbereder du dig på en krise, som du ingen anelse har om!

Harvard Business Review har en fin lille artikel om emnet her. Læs om de tre råd:

  1. Lær at stoppe op i stedet for bare at mase desperat videre…
  2. Lær at arbejde i krisetider med Do, Monitor, Diagnose i stedet for blot at sætte en masse ting i gang
  3. Sørg for, at alle har en fornemmelse af hinandens job

Så snarere end at have en plan B, er det mere vigtigt at lære teamet at have den rigtige adfærd i krisetider. Lidt ala førstehjælp, hvor den vigtigste første rigtige adfærd er: ‘Stop ulykken’, så det ikke bliver værre og du evt. selv kommer til skade, og først derefter går man i gang med at hjælpe de tilskadekomne.

Gør som 2.400 andre. Tilmeld dig gruppen og følg blog’en her på Linkedin. Så får du automatisk mine indlæg som notifikationer.

No Comments

Leave a Comment

Please be polite. We appreciate that.
Your email address will not be published and required fields are marked